Sunday 12 June 2011

TEACHERS DAY ♥

Assalamualaikun w.b.t
ok aku memang jakun . lembab je aku nihh teachers day dah lepas berbulan bulan dah baru nak post entry ni . jakunn lahh hang ni aniss .*ok tipu . Hoooyeeaahh , cuti dah nak habiss but alhamdullilah dapat jugak aku spending time with my super duper baby girlss . woaaahh bebi lahh hang nihh . nak main bebi bebi pulakk . hihi jangan jeles ok . repeat lagi MY BEST GIRLSS EVER I HAVE . Jyeeaahh . Iss , Pikah and Tikah even sibuk dengan wedding abang hangg kan so dapat jumpa time kenduri je lahh . Iss and Pikahh . HAHA have a great day with you all . hoho our planning successful !! suka gila kann . 
ok nihh semua kredit to Atikahh , thankss sayangg !

l
l
V


 *time bawak turun barang ke dewan . barang takdak dah kena sembat dengan daud ngan lon . haha cam bodohh kena marah ngan budakbudak tuh.

taraaa !! jom bagi hadiahh dekat cikgu from PNB .

TIKAH , ANISS , ISS


with Tikah :)

 adilahh :)

Pikah :)
yeaay yeeay ! cikgu dapat hadiah . HAHA

 cikgu Amnah and teacher Rosnani

woot woot :)
ok aku memang rajinn . sedap tak aku buat air kawan kawan ?hihi
ok potong kek tak nampak .

ok makanan aku semua tuhh . sila percaya . *tipu
 makan makan :)

wakluu tangkap tak cakap . HAHA sakai lah nyahh

 hehe :)

 nak cover pa oii Jamaludin Hasan ! HAHA
huishh joker joker account nihh
 *chair musical

 ting tong tong ting *tak teror lahh weyhh

 love love teacher !!

 talk to the hand . HAHA
 hehe my classroom teacher.
huduh -,-'

err sory dah tak larat nak upload lagii . bubye !!!! good nite all :)


No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)