Thursday 21 April 2011

syukur alhamdulillah


syukur alhamdulillah dapat lagi aku meng-update blog ini setelah sekian lama tidak meng-update kann diri . *rinduuu

19-20 april telah berlangsungnya kejohanan bola baling . syukur alhamdulillah tidak sia sia kami datang training bola baling tiap tiap petang akhirnya membuatt kami terseyum lebarr , menjeritt sekuatt hatii , melommpatt setinggi yg mampu telah mendapat tempat ke-3 bagi bawah18 perempuan di mana jika tidak silap aku pecahh rekod kerana sebelumm ni takk pernahh menangg ..huahuahua **lebih lebih je aku padahall reserved jerr :p

under 8teen . taraa !! haha huduh bebenor aku .



under 5teen . terbaikk lahh !! tahniahh johann !
terhebadd lahh korangg !! johann tuhh .Tak lupa juga kepada cikgu fuad , cikgu salmah juga cikgu juriah *kak ju yang sentiasa menyokong , bagi semangat , jeritt tengah padang demi mencapai kemenangan . **cewahhh .




SITUATION DALAM CLASS
aku : (jalan sambil gosipp dgn dik chah *pikah . sampai je depan pintu.....)
hamba allah : weehhh , jerrr nampakk gigi jee. kahkahakah *bukan mainn mamat ni gelak kat aku )
aku : kurang ajaq hangg nohh ! *aku baru perasaan yg mamat tuhh gelakk tgk muka aku burnn gilaaa !! waaaa !! sedihh wakkk , muka saya burnn . dahh macam ****** . HAHA , dua hari di tengahh padang mahu takk nya burnn . ok fine kau bolehh gelakk setakat mana kau nakk . ok baii :)

p/s **ANISS !! lepass ni hang jgn msukk apa apa competition dahh ok !! just focus ! hang tuhh nak SPM buad cara nak SPM ok ? **this is just a reminder for myself :))
 

No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)