Friday 20 May 2011

perkara yang saya rasa lelaki tuh HOT !

assalamualaikum w.b.t
mak aii , gedikk gila entry aku hari nihh .
haha wakluu , suka hati aku lahh blog aku aku punya suka .
relaks der , jangan nak bebai kat sini 
*peace (;

HAHA , yeah for sure i know all woman have their own to choose a life partner .
heyy tipu lahh lu cakap takde ciri lelaki pujaan lu
gua pecaya punya semua perempuan nak lelaki yang di idam idamkan
betul tak gua cakap ?
tak kira lahh lelaki ke perempuan mesti ada taste sendiri .
macam gua jugakk 
makk aii , galak gila anak hang ni pak jeni oii . 


gua rasa la kan lelaki tuh HOT kalau :-
-a guys pandai dressing and sense of style . yelahh kan agak agak lah tak kan hang nak yang serabaii je kan . oh no no . Tapi kan gua suka tengok lelaki yang pakai kemas , alahh macam pandai bergaya gituu . if u wearing nice and cool it will buad u guys look hot . seriously , trust me !
-a guys yang matured bila bercakap dengan perempuan yang ada budi bahasa budaya kita . wahh hot gituuu .
-a guys yang ada DSLR . makk aii gila hot kot , seriously kalau aku pegi mana mana terserempak je dengan lelaki yang pegang or bawak dslr aku tengokk dua tiga kali kott tapi agak agak lah . hah nampak handsome and hot gitu . 
-a guys who can play guitar and sing . ohh so romantic ! sumpahh aku suka lelaki jenis ni . nampak cool je kan .ohemmg , this point buad aku ingat kat GITAR*bukan nama sebenarr . he's the first man yang main gitar and nyayi kat aku . err , terharuu bhai ! please i need someone can do it for me again (:
-a guys yang pandai mengaji . ohemgg aku suka lelaki yang pandai mengaji . yeahh aku nak yang pandai mengaji jee . HAA 
-A guys who never failed untuk send text 'goodmorning' and 'goodnight' .ohh so sweet kan kan . ini bukan lahh hot but errr pikir sendiri lahh . aku dahh lost idea nihh .


grr , gila merepek kan aku .
tapi takpa itu hanya yang aku rasa .
mungkin sama taste dengan anda mungkin tidak sama sekali  .

TAPPIIIIIIIIIIIIII..

kalau point yang aku tulis tuhh ada ,
akhlak takdak , maruah diri takdak , pendidikan takdak , agama sendiri pun entah apa apa , clubing sana sini,
merempit sana sini semuanya takdak lah bek tak payah gua cakap sama lu .
baek lu pegi kawan dengan kera !

ok baibai aku kehilangan idea sudahh .



huishhh ! ni baru hot bhai . HAHA



No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)