Thursday 2 June 2011

KAUM HAWA :)

assalamualaikum w.b.t

ok ok entry aku hari ni pasal kaum hawa . yeaaayyy aku kaum hawa yang baikk gitu.
ohhh haha sape cakap aku jahatt ? aku baikk ok . ohemmg perasan je aku ni bhaii . so abai kan .
err kaum hawa ? whats the man ?
err lantakk lahh .
kaum HAWA yang aku maksudkan ,
kaum yang boleh lahirkan anak . a guys tak bolehh ok . kaum yang harus menutup aurat nya , yang kena jaga tertib nya , ya ya ! yang paling paling penting , kaum yang akan jadi isteri suatu hari nanti . yeayy , aku suka !
HAHA bukan aku nak gedikk ok tapi sebagai kaum hawa di mana usia nya semakin matang kita harus berfikiran matang . yeaayyy ! aku dah matang . ohh jakun nya aku . 
nak muntahh ? ok muntahh lah .


err apa motiff aku letak gambar semua ni . err entah laa . diamm ok . 
ya ya , perempuan selalu ditindas , di permainkan , di tinggal kan . kenapa jadi macam tuh?
err tak bolehh juga la nak salah kan lelaki . cuba fikir positive . tanya diri anda sendiri bagai pepatah kata tepukk dada tanya selera . yeaa , cuba tanya diri anda .
kenapa anda di tinggal kan , kenapa anda di permainkan ?
ya , kebanyakan nya memang lelaki selalu jadi punca dan sebab kenapa anda di permainkan .
kalau anda telah dipermainkan . why not anda berdiri teguh balik .
kenapa tak nak lawan ? kenapa perlu berkurung ? kenapa perlu biar air mata terus mengalir ?
perempuann , anda haruss kuatt .
mana pergi kejantinaan anda ? try fight a guys . haha yeaay perempuan bolehh !
anda bolehh , cuba percaya cakap aku ni . betull aku cakap kaum hawa kuat bhaii .
cuma perasaan takut je kan kan .
perempuan lemahh ? yeke lemahh ?
kalau rasa lemahh , Allah tak buat kaum hawa bolehh bersalin kalau anda lemah .
anda bolehh lawan  , tapi anda masih takutt . 
percaya lahh cakap aku . jangan biar kan anda terus takot dan takot dengan lelaki .
yeeaaa , aku tak nafikan kaum hawa mudahh tersentuhh , mudahh mengalir kan air mata , dann mudahh jatuhh cinta dengan lelaki yeaa dengan lelaki la kann . adooii 
kaum hawa di lahirkan dengan lemah lembut nya , kesopanan nya , 
cuba anda maintain kan benda tuhh . sekarang kaum hawa semakin murah di luar sana 
err , seriously perempuan dahh makin murah sekarang . senang je kan gadai kan maruahh tu .
adakahh ini petanda dunia akhir zaman ?
ya allah , dunia semakin panas sejak kebelakangan ni .
ya Alllah , kau ampuni lahh dosa dosa umat mu ini .
Engkau tempat kan kami dalam kalangan orang orang yang beriman .
Aminnn . 

pesanan dari aku kepada semua kaum hawa , jangan pernah rasa lemahh walau apa pun jua keadaan .
be strong girls . remember that Allah always be beside you . jangan pernah melanggar perintahNya . ingatt solat jangan tinggal ok :')

**ehh baikk nya entry aku  hari ni . HAHA ok bye bye :))

No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)