Sunday 21 August 2011

I HAVE A DATE WITH MY BOIPRENGG

haii assalamualaikum ouullls. Hihi boipreng aku hensom ohh. Nama dia kan Atikah. Ok first, i wanna say thank you so much to Atikah becauseee have a date with me. wuwwuuuuuu. Yelahh kan semata mata pergi teman aku shopping, mana tak berterima kasih. #ok terharu. Sebenarnyaa kann kann, memang taknak shopping apa apa pun for this year untuk raya, disebabkan bapak aku bisingbising suruh pergi cari jugak. Ok terpaksa. Takpe watlek duit dapat enjoy  je laa. Wooowoowo, bunyi macam nak orang pandang aku kerut kening je sambil cakap "eleh minah nii bajet je".. ok lupakan. So tadi shopping tak banyak pun.





ok dah comel #kperasan




 ini la boipreng saya cakap tu. wuwuuu

#kesimpulan dia nak cakap terima kasih je :) thanks people yang membaca. keep in touch. k peluk sikit dah byee :D

No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)