Thursday 8 December 2011

S to the P to the M is already done !!

Assalamualaikum semua. Ya allah rindunya patik ingin menghapdet. Patik memohon ampun dan maaf jika komentar komentar tuan hamba tidak patik balas. Maafkan patik ye tuan tuan hamba yang comel comel belaka al maklum lahh SPM candidates oppss ! ahaa bekas pelajar SPM.hehe. Alhamdulillah exam berjalan dengan laju dan lancarnya, sehingga some questions keluar  buat mata aku juling. Ohh no. Tidakk, tipu. Terima kasih tidak terhingga kepada guru guru yang telah banyak mengajar mendidik aku selama berada di SMK PERMATANG PASIR selama 5 tahun since form 1-form5. Jasajasa cikgu semua akan saya kenang selama lamanya. Teacher Rosnani, Cikgu Hamidah, Cikgu Aniza, Cikgu Amnah, Cikgu Roszita, Teacher Bawani, Cikgu Juriah, Ustaz Zahrin, Ustazah Hazami, Ustazah Munirah, Ustazah Saliza, Cikgu Zaleha, Cikgu Hajar, Cikgu Fuad, Cikgu Suhaila, Cikgu Zainah, Cikgu Mastura, Cikgu Fasidah, Cikgu Hashimah, Cikgu Rosniyati, Cikgu Baharuddin, Cikgu Maisarah, Sir Kamarizal, Cikgu Nazirah, Cikgu Asma, Teacher Rozana, Cikgu Hasnah, Cikgu Zubaidah, Cikgu Che Wan and semuaa cikgu cikgu yang pernah mengajar saya yg tidak saya mentions disini terima kasihh sangat sangat. Saya appreciate segala pengorbanan cikgu semua. Hati cikgu ni kena jaga even garang mana sekali pun, jangan la benci. Susah nanti nak dapat ilmu. Garang mereka kerana sayang, garang mereka pendidikan kita terjaga. Cikgu yang garang macam ni lahh yang buat anak murid mereka terbaik dari ladangg.  Dari umur 13 until 15 years I’m very very happy and proud to be student at here. Dari tak matured hingga matured. Dari kurus sampai besar gedebokk macam nii. Dari tak cerdik sampai cerdik and banyak lahhh masa aku menghabiskan disini and now, semuanya dah berakhir . Aku akan rindu semua kenangan dekat sini. Cikgu cikgu, kawan kawan, adik adik junior..ya allah aku akan rindu semua tuu. Aku mengaku aku bukan student yang tip top disiplinnya, akademik pun dua kali lima. Dalam kelas banyak main, tidur. Hampa semua jangan jadi macam aku nah. After this, banyak perkara yang aku nak buat but for sure bukan nak menikah or duk rumah goyang kaki, bela badan. Ohh tidak tidakk sama sekali. Aku ada misi aku tersendiri, ewah ewah bukan main lagi. Sayangnya ending SPM macam taik. Soalan ekonomi asas perghh buat satu kelas keluaq dengan muka taik. HAHA. rasa macam nak repeat balik SPM. haha dah tak berguna Anis. Result resulttttt.Ya Allah, aku akan rindu hampa semua, everything is so different. None of us talk to each other anymore.It's almost impossible to talk to you guys.It felt great to let loose, be free, eff up. Seriuosly, it fell like baru semalam aku form 1 then awat habis sekolah dah. ehh aku dah besar? boleh kerja dah? makan pakai lepas ni tanggung sendiri? oh mann, tak percaya.  Ok tadi pergi interview kerja. Ya Allah punya lah lamaa and alhamdulillah dapat jugaa.hehee. ok be right back, nothing much to say. And jangan lupa follow aku dekat twitter cause aku lebih bertweet dari berfacebook. Nahhh gambar dari aku salam rinduuuu. HAHA fake ! semua edit. Assalamualaikummm

                  

                      #This post may not make any sense to you, but it does to me.

No comments:

Post a Comment

komen jika perlu :)